معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و موسسه‌های خیریه اداره کل بهزیستی استان قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از وظایف سازمان بهزیستی فراهم کردن امکانات بهینه جهت تحصیل جامعه هدف تحت پوشش است.
غفار رمضانی اظهار داشت: معاونت مشارکت‌های مردمی این اداره کل با همکاری خیران در آستانه سال تحصیلی جدید، برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در سطح ستادی و شهرستان‌های تابعه اقدام می‌کند.
وی افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی، این اقلام شامل مداد، دفتر، پاک کن، خودکار، کیف مدرسه و ... بوده که از سوی خیران داخل و خارج استان در قالب این پویش اهدا شده و بین دانش آموزان مددجوی شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.  
این مسئول ادامه داد: این پویش برای دومین‌ سال متوالی راه اندازی شده و از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه سال جاری به منظور جمع آوری نوشت افزار برای کودکان مناطق کم برخوردار فعالیت می‌کند.  
رمضانی اظهار کرد: هموطنان ضمن استفاده از سامانه مشارکت‌های مردمی می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۳۰۰۷۳۳ از طریق تلفن همراه و همچنین از طریق برنامه آپ با انتخاب گزینه "مشق مهر" یا شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم اهدا کنند.  
وی تاکید کرد: سه هزار و ۷۵۰  نفر دانش آموز در استان قزوین باید از کمک هزینه تحصیلی بهره مند شوند.  
۷۳۸۹*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.