استاندار قزوین روز یکشنبه در نشست فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی، با بیان اینکه بیشترین موانع پیش روی سرمایه گذاری داخلی بوده و ربطی به تحریم‌ها ندارد، اظهار داشت:با خود تحریمی و مانع تراشی نباید اجازه دهیم که فرصت‌ها از دست برود بلکه باید همه نگاه‌ها و اقدامات مسئولان به نفع سرمایه‌گذاران تغییر کند.
هدایت الله جمالی پور به معضل بیکاری در جامعه و دلسردی مردم به خاطر احساس شکاف و جدایی بین خود و دولت، افزود: وظیفه همه مسئولان است که این نگاه را تغییر داده و درها و راه‌ها را به روی مردم باز کنند که خیر نظام و انقلاب در همین است.
جمالی پور افزود: خوشبختانه امروز دیگر سرمایه‌گذاری سلیقه‌ای نیست و دستگاه‌ها با کار علمی به دنبال حفظ منافع ملی هستند تا از اتلاف هزینه و انرژی خودداری شود.
وی با بیان اینکه امروز فضا برای نهادینه شدن اقتصاد سرمایه‌گذاری در جامعه بسیار مناسب است، تصریح کرد: به علت موقعیت مناسب کشور ایران و وجود راه ابریشم قادر خواهیم بود تا از کشورهای همسایه به نحو بهتر برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنیم.
مقام ارشد اجرایی استان قزوین گفت: مغز ایرانی اگر مورد تکریم قرار بگیرد می‌تواند ثروت خلق کند که باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه اقتصادی بهره برده و به نیروهای انسانی بیش از پیش توجه کرد.
وی با بیان اینکه همه باید متحد شویم تا توسعه استان و کشور تحقق یابد، اظهار داشت: امروز وجود سرمایه‌گذار در جامعه ما یک نعمت است و مقام معظم انقلاب نیز بارها تاکید دارند که باید مسئولان در خدمت سرمایه‌گذاران بوده و ذهن خود را به منافع سازمانی و صندلی مدیریت خلاصه نکنند.
جمالی پور همچنین گفت: منافع ملی نباید قربانی منافع سازمانی شود، بلکه سازمان‌ها باید همه در خدمت منافع ملی بوده و پیشرفت و آبادانی جامعه را رقم بزنند.
وی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد هیچ سرمایه‌گذار و شرکتی در قزوین برای سرمایه‌گذاری به دردسر و مشکل بیفتد، افزود:به دولت و مردم متعهد شده‌ایم که هر سه ماه یک بار گزارش توسعه استان را تجمیع کرده و به رییس‌جمهوری ارسال کنیم که بر همین اساس باید هر روز ما بهتر از دیروز باشد.

۹۹۲۵*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.