آیت الله عبدالکریم عابدینی عصر یکشنبه در نشستی صمیمی با جمعی از معتدمین بخش الموت شرقی اظهار داشت: همه مردم و شما جمع حاضر اگر مطالبه گر باشید ، بدون شک نتیجه می‌گیرید.

وی با بیان اینکه برخی مدیران استانی آماده شنیدن صحبت‌های شما مردم جهت رفع مشکلات هستند، اظهار داشت: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) به امر و فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل شده و با گزارش‌هایی که از فعالیت‌های خودشان ارائه می‌کنند، مشخص است که کارهای خوبی صورت گرفته است.

آیت الله عابدینی روستای شاداب، سرزنده، مولد و تولیدکننده را مورد هدف مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: رونق روستاها، ایجاد و احیای اشتغال روستایی و مولد کردن این اجتماعات از مهمترین پیش زمینه ها برای رسیدن به توسعه است.

امام جمعه قزوین همچنین خاطرنشان کرد: استقرار روحانیون در روستاها، رفع مشکلات آب شرب و کشاورزی، حل مشکلات تربیتی و تحصیلی دانش آموزان روستاها و کمک به پیشگیری از بیماریها از عمده مطالبات مردمی است که باید مورد توجه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قرار گیرد.

طرح های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در ۳ منطقه الموت شرقی (دهستان زوارک با ۳۵ روستا)، الموت غربی (دهستان دستجرد با ۱۸ روستا) و طارم سفلی (دهستان چوقور با ۱۸ روستا) در استان عملیاتی شده است.

۹۹۲۵*3013

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.