امیر سرتیپ دوم بهنام پیری روز یکشنبه در نشست هماهنگی برای گرامیداشت هفته هشت سال دفاع مقدس در قزوین گفت: سه هزار شبکه ضد انقلاب در فضای مجازی و ماهواره در تلاش هستند تا به اصل عملیات دفاع مقدس خدشه وارد کنند و تنها دفاع ما در مقابل عملیات دشمن همین پاسداشت از ارزش های دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: ایادی استکبار عزم خودشان را جزم کرده اند که بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند و وظیفه همه ما این است که امسال نقش پررنگ تری از خودمان برای حفظ ارزش ها و دفاع مقدس به جا بگذاریم.

پیری، شعار سال جاری در هفته دفاع مقدس را "ما پیروزیم" عنوان کرد و گفت: اجرای رژه در روز ۳۱ شهریور، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و فضاسازی در فضای شهر از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قزوین به شمار می رود.

 این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های روز ۳۱ شهریور تحت عنوان قدرت، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح اجرا می‌شود، اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح در این روز تحت مدیریت فرماندهی سپاه پاسداران برگزار شده و لازم است که نشستی مشترک با محوریت سپاه در این خصوص تشکیل شود.

پیری به شعار رونق تولید و تقویت روحیه جهادی در مقابل هجمه های دشمن پرداخت و گفت: بهره گیری از ظرفیت هنر و فرهنگ در تلفیق بین مراسم محرم و دفاع مقدس و هم افزایی دستگاه‌ها به منظور  جلوگیری از موازی کاری از مهمترین موضوعاتی است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی به هفتم مهرماه، سالروز شهدای فرماندهان دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: تقویت مفاهیم حماسی، داشتن غنای محتوایی و برگزاری نمایشگاه های فرهنگی باید سرلوحه دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین یادآور شد: نباید فراموش کنیم که پیشکسوتان دفاع مقدس باعث شدند ما در هشت سال دفاع مقدس پیروز شویم و امروز کمترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم همین نکوداشت و بزرگداشت از خانواده‌های ایثارگران و شهیدان والا مقام است.
۹۹۲۵*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.