عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در نخستین همایش و نمایشگاه ریجستری تلفن همراه کشور که در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، افزود: امروز با موجی از تحول در حوزه های علمی و فناوری روبه‌رو هستیم که این مسئله در عرصه ارتباطات تاثیرات گسترده ای را در جوامع بشری ایجاد کرده است.

استاندار قزوین تصریح کرد: جوامع بشری امروز به سرعت در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قرار گرفته تا جایی که سرعت این پیشرفت لحظه‌ای شده است.
 وی با اشاره به اینکه در حوزه فناوری‌های ارتباطی با پدیده های جدید روبرو هستیم،اظهار داشت: در عرصه اقتصاد با ۲ مولفه تولید و اشتغال مواجه ایم که اگر در این بخش‌ها بخواهیم کارها را به صورت سنتی پیش ببریم نه در تولید به مرحله خودکفایی می‌رسیدیم و نه در حوزه اشتغال به اهداف خود دست خواهیم یافت.
 زاهدی یادآور شد: برای رقابت در دنیای تجاری ما باید خود را به فناوری‌های روز خود را مجهز کنیم تا جایی که در این حوزه هر قدر پیشرفت کنیم ضمن افزایش تولیدات خود در حوزه اشتغال نیز به اهداف خود می رسیم.
 استاندار قزوین با بیان اینکه امروز ریشه اصلی بخش‌های قابل توجهی از مشاغل جهان به حوزه های فناوری ارتباطات باز می‌گردد، تصریح کرد: برگزاری چنین همایش هایی به ما کمک می کند تا ضمن آشنایی با همه ظرفیت های موجود داخلی بتوانیم از ظرفیت های جدید علمی و فناوری در حوزه تولید بهره‌مند شویم.
وی قزوین را یکی از قطب های  صنعتی در کشور نام برد و افزود: ظرفیت‌های قابل توجهی در استان نهفته است که می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای داخلی باشد.
 زاهدی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: وظیفه مسئولان  مبارزه با قاچاق کالاهایی است که مشابه آن در کشور تولید می‌شود و چه بسا  بسیاری از کالاهای وارداتی اجناس غیر واقعی و غیر استاندارد هستند و ما به عنوان حافظان منافع مردم باید با قاچاق کالا مبارزه کنیم.
۸۰۵۴*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.