سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظانی استان قزوین روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت:  طرح های امنیت بخش پلیس همواره با هدف ارتقای رضایت مندی عمومی شهروندان در نقاط جرم خیز، با جدیت تمام دنبال شده و طرح برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمان از مهم ترین اولویت های پلیس در اجرای این گونه طرح هاست.
 وی ادامه داد: طی پنج ماه گذشته در ۱۱۲ مرحله طرح های عملیاتی انجام شده، یک هزار و ۵۳ نفر سارق، فروشنده مواد مخدر، نگهدارنده، قاچاقچی، معتاد متجاهر و... دستگیر شدند.
 این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ۱۲۴ کیلو و ۹۷۳ گرم مواد مخدر در این طرح ها کشف شده است، خاطر نشان کرد: کشف ۲۱ هزارو ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق از جمله توفیقات پلیس در اجرای این طرح ها بوده است.
 فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: کشف ۱۱ موتور سیکلت سرقتی، پنج خودرو ، ۳ دوچرخه، ۴ گوشی تلفن همراه، ۲ هزار عدد قطعات گوشی تلفن همراه، و کشف اموالی از قبیل طلا، موتور آب، فلش مموری، آلات و ادوات سرقت از دیگر توفیقات پلیس در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان بوده است.
 سردار حاجیان افزود: در راستای مقابله با سرقت نیز ۱۲۲ واحد صنفی ضایعاتی غیرمجاز متخلف مهر و موم و با ۲۹ خودرو دارای شیشه دودی خارج از ضوابط برخورد شد.
 وی با بیان اینکه در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت شهروندان طرح های انتظامی و ترافیکی به طور مستمر در استان اجرا می شود و تاکید پلیس بر ضرورت توجه هر چه بیشتر شهروندان به نکات ایمنی است، گفت: سامانه ‌تلفنی ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان و دریافت گزارش ها و اطلاعات آنان در حوزه نظم و امنیت اجتماعی و برخورد قانونی با هنجارشکنان است.
  سردار حاجیان تاکید کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جای جای این کشور اسلامی در تامین و حفظ این امنیت کوشا بوده و با هرگونه اقدام که باعث خللی در این موضوع شود به طور قاطع برخورد خواهد کرد.
۷۳۸۹*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.