مدیرکل کمیته امداد قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: واگذاری مسکن به مددجویان کمیته امداد، اعزام ۴۰ نفر به کربلای معلی، اعطای ۱۰۲ فقره جهیزیه به نوعروسان و اعزام ۴۰۰ نفر به مشهد مقدس از جمله طرح های کمیته امداد به مناسبت هفته دولت است.

مجید مومنی افزود: یکی از اولویت های اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین اعطای تسهیلات و کمک های بلاعوض به خانواده مددجویان برای خانه دار شدن است و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری یتیم بدون خانه در استان نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: در ۲ سال گذشته هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان استان شده و ۳۵۰ خانوار نیز باقی مانده که امسال همه آنها صاحب خانه می شوند.

مومنی در خصوص اشتغال مددجویان نیز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۴۲ طرح اشتغال نیز برای مددجویان کمیته امداد فراهم شده تا به توانمندی هرچه بیشتر این افراد کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد قزوین به وجود ۳ هزار و ۶۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی جشن عاطفه‌ها انتظار می رود که شهروندان قزوینی در این اقدام خیر نیز مشارکت کرده و شاهد کمک های همه جانبه به دانش اموزان باشیم.

۱۷ مرکز کمیته امداد تحت نظارت اداره کل کمیته امداد قزوین فعالیت می‌کنند.

۹۹۲۵*3013

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.