مریم بیدخام روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:برای تحقق شعار قزوین، نزدیک‌ترین مقصد گردشگری باید از تمام امکانات و بسترهای زیرساختی بهره برد تا بتوان خاطره خوبی را برای مسافران و گردشگران فراهم ساخته و به خوبی از میهمانان استان پذیرایی کرد.
وی با تاکید بر ایجاد امکانات زیرساختی در مناطق گردشگری استان، گفت: هم اکنون مناطقی مانند الموت، آوج، آبگرم و طارم دارای جاذبه های گردشگری فراوانی هستند، اما برای پذیرایی از گردشگران خارجی باید زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی این مناطق تقویت شوند.
بیدخام بر اطلاع رسانی گسترده در خصوص ظرفیت‌های گردشگری استان تاکید کرد و افزود: بسیاری از شهروندان استان از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان آگاهی ندارند و همین موضوع نشان می دهد بسیاری از جاذبه های گردشگری استان مغفول مانده است.
وی با بیان اینکه در سال رونق تولید باید بیشتر به حوزه گردشگری توجه کرد، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که می تواند معرف جاذبه‌های گردشگری استان قزوین برای شهروندان باشد، برگزاری تورهای مسافرتی به روستاهای استان است که باید در دستور کار مسئولان این حوزه قرار گیرد.
بیدخام همچنین ایجاد بازارچه‌هایی برای فروش صنایع دستی و فروش محصولات کشاورزی را نیز از راهکارهای رونق گردشگری در روستاها عنوان کرد و گفت: هر اندازه که بتوانیم برای گردشگران و مسافران جاذبه‌های توریستی و اقتصادی فراهم کنیم، قطعا رونق هرچه بیشتر گردشگری در مناطق روستایی استان را شاهد خواهیم بود.
۹۹۲۵*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.