خبرنگار و عکاس خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین در مسابقات تیراندازی مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عصر سه شنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار یک دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در سالن شهید احمدی غدیر قزوین با حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف استان قزوین برگزار شد.

در این دوره از مسابقات در بخش آقایان 12 نفر شرکت کرده بودند که امیرصادق عجمی پور از هفته نامه آوای تات با کسب 69 امتیاز، مقام اول را کسب کرد.

سیدمصطفی جعفری خبرنگار خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین در این مسابقات با کسب 56 امتیاز توانست مقام دومی را از آن خود کند و الیاس خزایی هم عکاس خبرنگار ایلنا با کسب 55 امتیاز به مقام سومی دست یافت.

به گزارش ایلنا، در بخش بانوان 18 نفر از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف استان قزوین حضور داشتند که سارا چگینی از هفته نامه آوای تات با کسب 57 امتیاز به مقام اول رسید.

گلناز بابایی از هفته نامه آوای تات با کسب 53 امتیاز و عاطفه جهانبخش از روزنامه همشهری با 51 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

بانوان

گفتنی است: در این مسابقات خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری های ایرنا، ایلنا، مهر، تابناک، بسیج، ایسنا، پایگاه های خبری صبح قزوین و شاخص نیوز، روزنامه همشهری و هفته نامه های رویداد، نسیم حق و آوای تات قزوین شرکت داشتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.