منوچهر حبیبی روز سه شنبه در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه تاریخچه مطبوعات استان قزوین افزود: جایگاه مطبوعات قزوین به دلیل غنای بالای فرهنگی و سابقه تاریخی قابل توجه این سرزمین باید بهتر از قبل شده و ارتقا یابد.
وی  با اشاره به قدمت صد ساله مطبوعات قزوین،اظهار داشت: مطبوعات تاریخ را ثبت و ضبط و معرفی می کند  و یکی از ویژگی های رسانه های استان  در حال حاضر حضور پررنگ  بانوان و جوانان  در این عرصه است که این موارد از سیاست های دولت به شمار می رود.
حبیبی در ادامه به پایش خبرنگاران  پرداخت و تاکید کرد:  باید از پراکندگی و نابسمانی در حوزه رسانه خارج شویم بنابراین پایش خبرنگاران در دستور کار قرار دارد و برای اجرای این کار نیازمند جمع آوری اطلاعات دقیقی از همه فعالان رسانه هستیم.
 معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی استاندار قزوین  گفت: یکی از مهم ترین رسالت رسانه ها این است که مستقل باشند و در این راستا باید به بدور از هر گونه وابستگی سیاسی در جهت استقلال منافع ملی و استانی گام بردارند.
وی تاکید کرد:  با نقد سازنده هیچ کس نباید مشکلی داشته باشد و رسانه ها باید ضمن توجه به منافع ملی و خطر قرمزها، واقعیت ها را منعکس کنند.
حبیبی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور همه ما نیازمند همدلی میان دولت و ملت هستیم تا بتوانیم با دشمنان مقابله کنیم.
نمایشگاه تاریخچه مطبوعات استان قزوین  به مدت ۲ روز در نگارخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دایر و پذیرای بازدیدکنندگان است.
۷۳۸۹*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.