رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: این آمادگی را داریم که دستگاه‌های مختلف استان مأموریت‌های خود را به ما محول کنند چراکه توانایی و ظرفیت و دانش این کار را در حوزه‌های مختلف داریم لذا تقاضای ما از مسئولان استانی اعتماد به این نهاد جوان انقلابی است.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، فرشاد پیله‌چی، رئیس جهاد دانشگاهی قزوین در نشست خبری در تشریح فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات معاونت آموزش برگزار شد، اظهار کرد: در سی و نهمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی تلاش کردیم از تهدیدها و کاستی‌ها فرصت ساخته و در حوزه‌های مختلف رشد داشته باشیم.

 وی افزود: در استان قزوین نیز با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام «رونق تولید» به دنبال شناسایی نیازها و ظرفیت‌های استان در کنار توجه به توانایی‌های جهاد دانشگاهی هستیم تا از این راه به شاکله‌ای برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر برسیم.

این مسئول یادآور شد: جهاد دانشگاهی استان قزوین در حوزه درمان سلامت و اشتغال ورود جدی داشته و خدمات جدیدی را متناسب با این محورها در حال ارائه به مردم است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین تأکید کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید روحیه جهادی در کنار برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت جوانان دانا، با ظرفیت، توانا و انقلابی بیش از گذشته موردتوجه قرار بگیرد.
 
وی با اشاره به اینکه برخی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها به دلیل نداشتن مهارت و توانایی لازم در حوزه تحصیلی خود نمی‌توانند جذب بازار کار شوند، عنوان کرد: متأسفانه مدرک‌گرایی در کشور بیداد می‌کند لذا تلاش کردیم با رصد در علل عدم اشتغال فارغ‌التحصیلان به دلایل و چرایی این موضوع دست پیدا کنیم لذا مهارت افزایی در دستور کار جهادگران قزوین قرار گرفت.

پیله‌چی بیان کرد: تعریف دوره‌های آموزشی مهارت محور در راستای ورود افراد به بازار کار یکی از اولویت‌های مهم جهاد دانشگاهی قزوین است که خوشبختانه استقبال خوب اقشار مختلف از این دوره‌ها نشان می‌دهد در مسیر درستی قدم گذاشته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال کار گزین و بر زمین‌مانده در استان هستیم و متناسب با آن فعالیت‌های خود را برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ازآنجاکه از بودجه جاری تقریباً بی‌بهره هستیم و هزینه‌های خود را از طریق خدمات ارائه شده به دست می‌آوریم لذا مجبور به پویایی در همه لحظات هستیم.

این مسئول تصریح کرد: این آمادگی را داریم که دستگاه‌های مختلف استان مأموریت‌های خود را به ما محول کنند چراکه توانایی و ظرفیت و دانش این کار را در حوزه‌های مختلف داریم لذا تقاضای ما از مسئولان استانی اعتماد به این نهاد جوان انقلابی است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین عنوان کرد: نیروسازی مدیران آینده از جمله تأکیدات جهاد دانشگاهی قزوین است، در تلاشیم درگاه‌های شناسایی افراد توانمند را مورد ارزیابی قرار داده و به توانمندسازی نیروهای شناسایی شده بپردازیم.
وی با اشاره به کلنگ زنی مجتمع پژوهشی، درمانی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی استان قزوین در هفته گذشته تأکید کرد: هر روزی که این پروژه زودتر به بهره‌برداری برسد بی‌شک می‌توانیم در سایه خدمات ارائه شده در این مجتمع جامع از میزان آسیب‌های اجتماعی و مرگ‌ومیر بکاهیم.

پیله‌چی در پایان بیان کرد: از خیران و واقفان و مسئولان استان تقاضا داریم در این کار ماندگار و خیرخواهانه جهاد دانشگاهی استان قزوین یاری کنند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.