مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین روز سه شنبه در شورای اداری شهر بوئین زهرا با اشاره به اظهار داشت: در ماه‌های اخیر، اقدامات میدانی نیروهای مومن به انقلاب در عرصه های مختلف دفاعی و امنیتی و خدمت رسانی در واقعه سیل ابتدای سال در تقویت اعتماد عمومی نقشی اساسی داشته است.  
حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب افزود: حوادث اخیر و پاسخگویی به موقع و مقتدرانه ایران نشان داد که هر دولتی به هراندازه برای ایران اسلامی تنش ایجاد کند، به همان میزان یا بیشتر باید متحمل تنش شود.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: برخی کشورهای منطقه که زمانی روی آمریکا، انگلیس و فرانسه حساب کرده بودند تا از کشتی‌ های خود در خلیج ‌فارس محافظت کنند، حال با این پدیده مواجه شده ‌اند که این کشورها، در برابر اقتدار ایران قادر به محافظت از خود هم نیستند.
فاطمی نسب گفت: نشانه‌های این تحول را در نوع عملکرد کشورهای منطقه، اروپایی‌ها و تغییر مواضع اماراتی‌ها و سعودی‌ها به روشنی می‌توان دید.  
وی افزود: عقب‌ نشینی اروپایی‌ها مبنی بر اینکه در پی تنش در منطقه خلیج فارس نیستند و همچنین تاکید دوستان فرامنطقه‌ای ایران نظیر چین و روسیه بر همراهی با ایران در برابر فشارهای کاخ سفید از قابلیت‌ ها و کارآمدی نظام و افزایش سرمایه اجتماعی آن حکایت دارد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: در موضوعات داخلی هم مشاهده می کنیم که در پدیده ای مانند سیل همه دستگاه ها و مردم با یکدلی و همدلی سبب برطرف شدن بسیاری از مشکلات مردم شده اند و این مهم شایسته تقدیر است.
فاطمی نسب با اشاره به اینکه ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان قزوین یکی از دستگاه هایی بود که با همراه کردن مردم توانست کمک های زیادی را روانه منطقه سیل زده کند، تصریح کرد: چنین حرکت هایی در سطح استان قزوین با محوریت محبت اهل بیت علیهم السلام و حفظ کرامت انسانها می تواند به گستردگی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی کمک کند.
وی گفت: یکی از وظایف مهم و اساسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین حمایت از نهادهای انقلابی به ویژه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که تا به امروز این اتفاق رقم خورده و از این پس هم با تدابیر اتخاذ شده افزایش پیدا خواهد کرد.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.