حدود ۴۰ نفر از کارگران این شرکت، ظهر امروز با حضور مقابل استانداری قزوین از مسئولان خواستند که به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

مرتضی سلیمی راد کارگر ۴۳ ساله شرکت کنتورسازی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه بی توجهی به پرداخت دستمزدهای کارگران سبب شده که ۲۵ ماه حقوق عقب افتاده داشته باشیم.

وی تعداد کارگران کنونی شرکت کنتورسازی را ۱۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: این کارگران که قبلا تعداد آنها به ۳۵۰ نفر می‌رسید، در حال حاضر با مشکلاتی از قبیل بیکاری و نبود پوشش بیمه تامین اجتماعی رو به رو هستند.

سلیمی با بیان اینکه شرکت در حال حاضر هیچ گونه فعالیتی ندارد و تعطیل است، گفت: کارگران کنتورسازی نزدیک به یک دهه است که با مشکلات تولید و معیشت مواجه هستند و هنوز هم با سابقه نزدیک به ۲۰ سال باید پشت درب های بسته شرکت بمانند.
شرکت کنتورسازی در زمینه تولید و ساخت انواع کنتورهای برق و لوازم اندازه گیری دیگر مانند کنتورهای آب، گاز و ... فعالیت داشته و در سال ۱۳۸۷ از طریق بازار بورس با سه برابر قیمت پایه به بخش خصوصی واگذار شد.
این شرکت در ادامه به دلیل ضعف مدیریت و مشکلات دیگر همواره با چالش های متعددی در پرداخت حقوق و معوقات کارگران مواجه بوده و از عهده حل این مشکلات بر نیامده است.
استان قزوین حدود چهار هزار واحد تولیدی دارد.

۹۹۲۵* ۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.