دبیر حزب اراده ملت در استان قزوین طرح «وطن یار» را یکی از اقدامات بسیار خوب، رو به جلو و امیدوار کننده برای جوانان بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نشست دبیران احزاب اصلاح طلب استان قزوین با حضور الیاس حضرتی نماینده مجلس شورای اسلامی و قائم مقام حزب اعتماد ملی در دانشگاه فرهنگیان  قزوین برگزار شد.

سیدجمال خضری دبیر حزب اراده ملت قزوین در این نشست اظهار کرد: عدم تمایل جوانان به فعالیت سیاسی آشکار هزینه بالای آن است که از دستگاه‌های ذیربط درخواست می‌شود در خصوص کاهش این هزینه‌ها به هر طریق ممکن اقدام کنند.

وی با اشاره به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر نیاز کشور به اصلاحات ساختاری و صدور دستورات لازم افزود: تجربه برگزاری چند انتخابات اخیر به خوبی نشان داده که نظر قاطبه مردم به مشی اصلاح‌طلبی نزدیکتر بوده اما اصلاح‌طلبان از ابزار لازم برای حفظ این دستاوردها برخوردار نیستند.

بازرس حزب اراده ملت ایران ادامه داد: بنابراین برای اصلاح‌طلبان پیروزی در انتخابات اولویت نبوده و باید به فکر تغییرات بنیادین به منظور رسیدن به توازن قدرت باشند.

خضری با اشاره به اینکه برخی خود را فراتر از احزاب تعریف کرده و به حامیان خود و مردم پاسخگو نیستند، تصریح کرد: برای حزب متبوع در انتخابات آتی حمایت از کاندیدای حزبی باید در اولویت قرار گیرد و در صورت ائتلاف، از کاندیداهای غیر حزبی حمایت نخواهد کرد.

وی طرح «وطن یار» را یکی از اقدامات بسیار خوب، رو به جلو و امیدوار کننده برای جوانان دانست و افزود: در انتخابات مجلس از کاندیدای غیر حزبی حمایت نخواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.