رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: بسیاری از مشکلات استان قزوین مشکل بین اذهانی است و توقع داریم که موضوع احزاب و زنان احزاب در سند ارتقای بانوان مطرح شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدیه السادات قافله باشی روز دوشنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان قزوین که با حضور معصومه ابتکار معاون زنان و خانواده رییس جمهوری و جمعی از مدیران استان قزوین در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: زیرساخت و زمانی برای ورزش بانوان در مناطق مختلف استان از جمله محلات کم برخوردار وجود ندارد و تنها یک ساعت مرده و کمترین تردد به حوزه بانوان اختصاص داده می شود.

وی افزود: در حال حاضر، ورزش همگانی در ۶۰ پارک و در دوشیفت صبح و بعدازظهر در برخی مناطق قزوین دنبال می شود اما مشکل فرهنگ، مشکل مربی نیست و نیازمند توجه به بخش های دیگر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: بسیاری از مشکلات استان ما مشکل بین اذهانی است و توقع داریم که موضوع احزاب و زنان احزاب در سند ارتقای بانوان عنوان شود چراکه ما نمی توانیم مسئله محیط زیست و سیاست را از هم جدا کنیم.

قافله باشی یادآور شد: قزوین به عنوان شهری در حال تعرض های سنت و مدرنیته و دختر تحصیل کرده گرفتار است و زنان و بانوان باید راه های بسیاری را طی کنند که تحقق این امر، نگاه ویژه مسئول رده اول استان را می طلبد.

وی اضافه کرد: موضوع گفتگوی ملی در سفر قبلی ابتکار به استان مطرح شد و این طرح به حالت نیمه کاره باقی مانده و اجرایی نشده است.

این عضو شورای شهر قزوین اضافه کرد: منتخبان در شوراهای شهر با وجود مشکلات، می توانند بهترین بازوانی باشند که مدیرکل دفتر امور بانوان و حوزه اجتماعی را همراهی کنند؛ می توانیم در کلان شهرها بانوانی که در این حوزه فعالیت می کنند را کنار هم جمع و به بخش مدیریت حوزه بانوان در استان ها کمک کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.