رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر از استاندارد نبودن تله سیژ کامان و زرشک خبر داد و گفت: مدیریت شهری این مجموعه را به حال خود رها کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیده منیره قوامی درجلسه علنی صحن شورا که با دستور کار بررسی طرح ساماندهی سبزه میدان برگزار شد، اظهار کرد: تله سیژ موجود در منطقه کامان و زرشک را می توان با هزینه ٣٠٠ میلیون تومان استاندارد سازی کرد و به بهره برداری رساند؛ اما این ظرفیت موجود به حال خود رها شده و هیچ اقدامی برای راه اندازی آن انجام نمی شود.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر در ادامه گفت: به نظرم بهتر است مشکلات این مجموعه در اسرع وقت برطرف شود تا مردم و گردشگران بتوانند از امکانات آن استفاده کنند.

وی افزود: این مجموعه ظرفیت خوبی دارد و بایستی سریعا مشکلات استانداردسازی آن حل شود تا مردم قزوین بتوانند از آن استفاده کنند.

قوامی با اشاره به " احداث تله سر " در بوستان باراجین خاطر نشان کرد: در رابطه با تصمیم گیری برای احداث " تله سر" در دهکده طبیعت به اطلاعات کاملتری نیاز است و باید اطمینان حاصل شود که استاندارد سازی و گرفتن گواهی استاندارد آن مشکلی ندارد و به سرنوشت تله سیژ کامان زرشک مبتلا نمی شود.

سخنگوی پارلمان محلی در ادامه خواستار ساماندهی حمام پیر حصار قزوین شد و گفت: سقف این حمام فرو ریخته و به محلی برای تجمع معتادین و انواع معضلات دیگر تبدیل شده و باعث نارضایتی اهالی آن محله است.

قوامی در پایان گفت: طی مذاکره ای که با میراث فرهنگی داشتم با مرمت آن توسط شهرداری موافقت شده است؛ بنابراین از شهرداری می خواهیم نسبت به ساماندهی این حمام قدیمی اقدام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.