رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد: حوزه تولید با مشکلات جدی روبه‌رو است؛ تأمین نقدینگی، نیاز به نوسازی، هزینه‌های تولید و توجه به صادرات مهم‌ترین مشکلات این حوزه است.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، آیین بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن استان قزوین با حضور مسئولین در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین برگزار شد.

سعید نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: همراهی دستگاه‌های اجرایی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باعث شده بسیاری از مشکلات صنعت مرتفع و راه توسعه و صنعت هموارتر شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: ایجاد ارزش‌افزوده و اشتغال مولد بدون صنعت و معدن امکان ندارد و این امر اهمیت آن را صدچندان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قزوین یکی از قطب‌های اقتصادی کشور است، اعلام کرد: 20 شهرک صنعتی، 4000 مجوز بهره‌برداری، 1700 مجوز تـأسیس و 250 مجوز معدنی نشان از جایگاه ویژه استان در اقتصاد دارد.

نبیل بیان کرد: حوزه تولید با مشکلات جدی روبه‌رو است؛ تأمین نقدینگی، نیاز به نوسازی، هزینه‌های تولید و توجه به صادرات مهم‌ترین مشکلات این حوزه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اینکه صادرات غیرنفتی به 15 کشور همسایه در برنامه قرار دارد، گفت: کارگروه رفع موانع تولید باهدف تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بهبود فضای کسب‌وکار راه را برای صنایع استان قزوین هموار می‌کند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.