مدیرکل زندان‌های استان قزوین خبر داد: هم‌زمان با حضور پربرکت سفیران امام رضا (ع) تعداد 36 زندانی با جرائم مختلف آزاد شدند.
به گزارش ایسنا منطقه قزوین، خادمین بارگاه امام رضا (ع) هم‌زمان با ولادت این امام همام با حضور در زندان مرکزی قزوین در میان استقبال پر شور کارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان پرچم بارگاه منور رضوی را در بین زندانیان به چرخش در آوردند.
کاروان خادمان حرم امام رضا (ع) با مولودی‌خوانی و سر دادن نوای رضوی و صلوات خاصه آن حضرت و به حرکت در آوردن پرچم در میان زندانیان، صحنه‌های شورانگیزی از عشق و محبت به اهل‌بیت را به وجود آوردند و حاضران نیز در فضایی مالامال از شور و احساس و معنویت به تبرک از پرچم پرداخته و صحنه‌های از عشق و محبت به خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) را به ارمغان آوردند.
محمدعلی محمدی مدیرکل زندان‌های استان قزوین در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امروز مفتخر به حضور خادمان امام رضا (ع) در زندان مرکزی قزوین هستیم و پرچم حرم آن حضرت در بخش‌های مختلف گردانده شده بود.
وی افزود: زندانیان در این حضور معنوی خادمان امام رئوف حس و حال رضوی یافتند و حاجات خویش را از آن حضرت خواستند.
مدیرکل زندان‌های استان قزوین اعلام کرد: تعداد 36 زندانی با جرائم مختلف از جمله جرائم غیرعمد ستاد دیه با دستور رئیس‌کل دادگستری استان و مدیران قضایی و مدیران زندان آزاد شدند.
محمدی خاطرنشان کرد: همچنین برای تمامی زندانیان استان هشت روز مرخصی و برای سربازهای حاضر در زندان نیز پنج روز مرخصی درنظر گرفته شد تا شمیم حضور خادمان رضوی برای همه احساس شود.
به گزارش ایسنا، کاروان خادمان حرم مطهر رضوی از آغازین روز دهه کرامت میهمان مردم ولایت‌مدار استان قزوین هستند و در برنامه‌های مختلف در نظر گرفته‌شده تحت عنوان «زیر سایه خورشید» حضور داشته و بازدیدهایی را نیز از بخش‌های مختلف استان از جمله خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، رسانه‌ها، بیمارستان‌ها و زندان مرکزی داشته‌اند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.