چاپ و ارسال قبض تلفن ثابت در سطح استان با هدف بسط دولت الکترونیک و ایجاد درگاه های مختلف پرداخت الکترونیکی از مردادماه متوقف شده و قبوض به صورت پیامکی ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر مخابرات منطقه قزوین روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت پرداخت‌های غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و همچنین سرعت و اطمینان در پرداخت، مقرر شد که چاپ و توزیع قبوض متوقف شده و کلیه اطلاعات قبض مشترکان تلفن ثابت به صورت پیامک برای آنان ارسال شود.

حسین پیله فروش‌ها افزود: در این راستا کلیه هماهنگی ها با دستگاه‌ها صورت گرفته و از درگاه های مختلف اطلاع رسانی لازم به کلیه مشترکان استان انجام خواهد شد.

پیله فروش ها ادامه داد: کلیه مشترکان تلفن ثابت پس از دریافت پیامک مربوط به قبض خود می‌توانند از طریق سامانه تلفن ثابت ۲۰۰۰ و یا سامانه #۲۰۲۰* تلفن همراه نسبت به پرداخت قبض اقدام کنند.

وی گفت: سامانه ۲ هزار آسانترین روش پرداخت قبض است و در صورت قطع تلفن با پرداخت آن، سریعاً تلفن وصل می شود.

مدیر مخابرات منطقه قزوین اظهار داشت: مشترکان علاوه بر روش های فوق می توانند شماره تلفن خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۲۰۰۰ ارسال، تا نسبت به دریافت اطلاعات قبض آنان اقدام شود.

پیله فروش ها افزود: تلاش شده است که اطلاع رسانی لازم برای توزیع نشدن قبض به مشترکان از طریق پیامک، پیام صوتی، تبلیغات محیطی، مکاتبه با کلیه دستگاه ها و مسئولان استانی انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.