بخشدار بخش بشاریات شهرستان آبیک با اشاره به کمبود شدید فضاها و سالن‌های ورزشی در این بخش گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک باید با روستاهای بشاریات آشتی کند و ورزش در این روستاها توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معصومه شیشه‌گرها در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک اظهار کرد: لازم است در زمینه توسعه ورزش در روستاهای بخش بشاریات، نشست‌هایی با دهیاران این روستاها برگزار شود و برنامه به آنان ارائه شود تا اجرا کنند.

وی بودجه فرهنگی دهیاری‌های بخش بشاریات را ناچیز ذکر کرد و افزود: بودجه‌های دهیاری‌ها با برگزاری چند مراسم به اتمام می‌رسد.

بخشدار بخش بشاریارت با تاکید بر ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان ادامه داد: معضل اشتغال با اعطای وام و ماهی دادن حل نمی‌شود چرا که بیشتر افراد با دریافت وام نمی‌توانند به مرحله اشتغالزایی برسند و بیکار و بدهکار می‌شوند.

شیشه‌گرها اضافه کرد: در عصر انفجار اطلاعات و مشکلات اقتصادی موجود ساماندهی و برنامه‌ریزی در حوزه جوانان دشوار است و باید گام موثری برای رفع مشکلات جوانان برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: با فراهم کردن شرایط ازدواج و آموزش‌های تاثیرگذار پیش از ازدواج از دوران نوجوانی، می‌توان ازدواج موفقی را برای افراد رقم زد.

اعطای وام اشتغال به 350 نفر

دوست‌علی حیدری رئیس کمیته امداد امام شهرستان آبیک در این جلسه گفت: 30 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد در یک یکی از شرکت‌ها مشغول به کار شده‌اند و هفته آینده هم 30 نفر دیگر طبق شاخصه‌هایی که تعریف شده، در این شرکت مشغول به کار می‌شوند.

وی سهمیه وام اشتغال شهرستان آبیک را 250 نفر و با رایزنی 350 نفر ذکر کرد و افزود: تاکنون در این زمینه حدود 500 پرونده تشکیل شده است.

این مسئول ادامه داد: تاکنون برای 250 نفر در سامانه کارآ ثبت‌نام شده که به دلیل ایجاد مشکل از سوی بانک‌ها، لازم است که همکاری لازم صورت گیرد.

رئیس کمیته امداد امام شهرستان آبیک مطرح کرد: با پرداخت ودیعه مسکن به 85 نفر در قالب پرداخت تسهیلات کارگشایی، مشکل آنها رفع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.