علی قلی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج های جوان زیر پوشش یکی از برنامه های کمیته امداد بوده که با هدف اجرای سنت های اسلام و توسعه فرهنگ ازدواج آسان زوج های جوان انجام می شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک گفت: این جهیزیه ها شامل وسایل ضروری و اولیه زندگی بودند که طی یک سال اخیر به نوعروسان زیر پوشش این نهاد در اندیمشک اهدا شد.
وی در بخش دیگری با بیان اینکه طرح اکرام ایتام با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست و نیازمند نیز اجرا می شود، اظهار داشت: در این راستا نیز با تلاش این مجموعه کمک های خوبی به ایتام انجام شده است.
قلی پور افزود: این طرح انسان دوستانه از موفق ترین طرح های کمیته امداد امام (ره) است که در آن حامیان نیکوکار، حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و غیر یتیم را برعهده می گیرند و ماهانه مبلغی را به حساب آنها واریز می کنند.
وی با بیان اینکه بیش از یکهزار و 300 حامی حمایت ایتام را برعهده گرفته اند، گفت: جذب حامی ایتام در اندیمشک رشد بسیار خوبی داشته است که نشان دهنده اهتمام مردم اندیمشک و مشارکت آنها در امور خیر و نیکو می باشد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک با اشاره به اینکه اجرای طرح های اکرام ایتام و محسنین محدود به ایام خاصی از سال نیست، افزود: خیران در طول سال می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام (ره) یا سایت اینترنتی این نهاد حمایت مالی و معنوی ایتام و فرزندان طرح محسنین را عهده دار شوند.
بیش از پنج هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک هستند.
7281/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.