مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین خبر داد: همسو با اهداف سازمان میراث فرهنگی کشور جهت ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به گردشگران در اماکن تاریخی پربازدید، قلعه حسن صباح واقع در منطقه الموت به سامانه فروش بلیط الکترونیک مجهز شد.
به گزارش ایسنا منطقه قزوین، محسن خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح توسعه بهره‌برداری از سامانه یکپارچه فروش بلیط الکترونیکی در موزه‌ها و اماکن تاریخی کشور جهت ارتقای کیفیت ارائه خدمات به گردشگران، قلعه تاریخی حسن صباح واقع در منطقه الموت که یکی از اماکن تاریخی پربازدید و جاذب گردشگر استان به شمار می‌رود، تحت پوشش این سامانه قرار گرفت و استند خودکار فروش بلیط در این اثر تاریخی راه‌اندازی شد.
وی افزود: با توجه به راهبرد سازمان میراث فرهنگی کشور در استفاده از ابزارهای نوین برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات به گردشگران و تأکید سازمان جهانی گردشگری بر تحول دیجیتال در ارائه خدمات، راه‌اندازی سامانه فروش بلیط الکترونیک اقدام بسیار مؤثری جهت استفاده بهینه از نیروی انسانی و سهولت دسترسی گردشگران خارجی و داخلی به بلیت موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی به شمار می‌رود.
خزائلی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این سامانه به‌زودی در سایر سایت‌ها و اماکن تاریخی دیگر استان نیز راه‌اندازی شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.