یکی از خدام رضوی حاضر در کاروان در سایه‌سار خورشید گفت: وقتی به‌عنوان سفیر حرم امام رضا(ع) در مجامع مختلف حاضر می‌شویم، اگر با حضور ما انقلابی درونی در مردم شود و این مو حال معنوی آن‌ها را بهتر کند، رسالت خود را انجام داده‌ایم.

حسین خوش‌احوال کشیک دوم آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، با بیان اینکه از 29 سال پیش خادم حرم رضوی است، اظهار کرد: تمام‌کارها در دست امام رئوف است و خواسته ائمه اطهار (ع) ذیل خواسته خداوند متعال تعزیف می‌شود و همه ائمه نور چشم ما هستند ولی امام رضا (ع) سرزمین ایران را منور به نور خود کرده‌اند و مردم نیز ارادت خاصی به این امام رئوف دارند.

وی توصیه کرد: زائران هنگام تشرف به حرم با خلوص از درب باب‌السلام و پایین پای حضرت وارد حرم شوند و بعدازآن حاجات خود را به حضرت بگویند که این امام رئوف اجابت می‌کنند.

این پیرغلام رضوی با اشاره به خاطره‌ای بیان کرد: روزی یک نفر وارد حرم شد و به من گفت شما امام رضا (ع) را چطور می‌شناسید؟ گفتم تمام‌کارها و حتی طلبیدن زائران به مشهد مقدس نیز به دست آقاست و به نظر بنده کسی به مشهد طلبیده نمی‌شود و نام زائر نمی‌گیرد مگر به خواشته امام رئوف؛ البته این امر کمی همت نیز از سوی زائران می‌طلبد.

وی بیان کرد: هشت سالی می‌شود که با کاروان «زیرسایه خورشید» طی دهه کرامت در شهرها حضور پیدا می‌کنم؛ امسال به علت هم‌زمانی دهه کرامت با روز قلم تصمیم گرفتیم تا در رسانه‌های استان قزوین حضور پیدا کنیم و این امر هیچ‌گاه تکرار نخواهد شد و این نشان از مقبولیت رسانه‌ها دارد.

این خادم حرم امام رضا (ع) بیان کرد: وقتی به‌عنوان سفیر حرم امام رضا(ع) در مجامع مختلف حاضر می‌شویم، اگر با حضور ما انقلابی درونی در مردم شود و این مو حال معنوی آن‌ها را بهتر کند، رسالت خود را انجام داده‌ایم.
 
خوش‌احوال که به همراه چند خادم دیگر چند روزی است میهمان قزوینی‌هاست تصریح کرد: طی این چند روز که در قزوین هستیم دلمان برای حرم تنگ‌شده و لحظه شماری می‌کنیم برای خدمت به زائران امام رضا (ع) بازگردیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.