اداره امور کنسولی دانشجویان بین الملل دانشگاه های سراسر استان قزوین امروز با حضور مدیر کل امور دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، عبدالحمید علیزاده معاون امور بین الملل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در مراسم افتتاح این دفتر که با حضور نمایندگان سایر دانشگاه‌های استان برگزار شد، افزود: هرچند چنین بخشی از گذشته به منظور پیگیری امور مربوط به دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه امام وجود داشت اما با توجه به سیاست جدید وزارت علوم از این پس امور کنسولی تمام دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه امام و سایر دانشگاه‌های استان در این دفتر پیگیری خواهد شد.

روح الله بیات افزود: این اقدام یک تحول بزرگ برای چابک‌کردن امور کنسولی است که با هدف گسترش آموزش در حوزه بین‌الملل انجام شد.

وی اضافه کرد: این دفاتر با توجه به ضرورت تسریع و تسهیل در امور اجرایی دانشجویان خارجی و جلب رضایت آنها راه اندازی شده اند و نقش موثری در آسان سازی جذب دانشجویان غیرایرانی ایفا می کنند.

بیات افزود: این دانشگاه هم اکنون هزار و ۲۵۰ دانشجوی غیر ایرانی دارد که بخشی از آنها در مرکز آموزش زبان فارسی و بخشی در رشته‌های دیگر این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.