نمایشگاه توانمندی‌های حوزه هنرهای سنتی و صنایع دستی هنرمندان و صنعتگران به مناسبت هفته صنایع دستی در روستای قشلاق شهرستان آبیک برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، به مناسبت هفته صنایع دستی نمایشگاه توانمندی‌های حوزه هنرهای سنتی و صنایع دستی هنرمندان و صنعتگران خانم روستای قشلاق شهرستان آبیک استان قزوین به مناسبت هفته صنایع دستی در سالن اجتماعات دهیاری این روستا برپا شد.

در این نمایشگاه بیش از 100 اثر هنرمندان و صنعتگران رشته‌های معرق، گلیم، چرم، رودوزی سنتی و شماره‌دوزی به نمایش گذاشته شده بود.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک  به همراه سیروس رجبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان آبیک، کبری کشاورزیان سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبیک از این نمایشگاه صنایع دستی بازدید کردند.

در این بازدید، صنعتگران و هنرمندان خواستار تسهیلات بانکی شدند که احمدپور فرماندار آبیک بر تشویق بانوان هنرمند و صنعتگر برتشکیل تعاونی از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک تاکید کرد و گفت: پس از تشکیل تعاونی، می‌توان نسبت به پرداخت تسهیلات کارآ و یا مشاغل خانگی اقدام کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.