فرماندار شهرستان آبیک خواستار نگهداری مجتمع ادارات شهرستان آبیک از سوی مسئولان دستگاه‌های مستقر در این مجتمع شد و گفت: دستگاه‌های دولتی بدون پرداخت اجاره در این مجتمع مستقر هستند که لازم است در تعمیر و تجهیز این مجتمع گام بردارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک اظهار کرد: در حوزه اعتبارات سال 97 تعدادی از پروژه‌های شهرستان آبیک در حال اجرا است که تیمی از فرمانداری تشکیل شده و کار نظارت و سرکشی این پروژه‌ای را بر عهده دارد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: سال گذشته از سوی آب و فاضلاب کشور  بیش از 110 میلیارد ریال در شهرستان آبیک هزینه شده که با توجه به این مهم، امسال اعتبارات بخش  آب بیشتر در نظر گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از اعتبارات حوزه شهرستان رقم قابل توجهی نیست و اعتبارات ملی می‌تواند به کمک دستگاه‌های اجرایی بشتابد که مسئولان لازم است با توجه به توانمندی و تعاملات بیشتر با ادارات کل خود در استان قزوین بتوانند اعتبارات ملی را مطالبه و جذب کنند.

این مسئول اذعان کرد: چهار پروژه مهم در شهرستان آبیک وجود دارد که پیگیری این پروژه‌ها مورد تاکید استاندار قزوین، معاونان وی، نمایندگان مجلس و مسئولان شهرستان آبیک است  تا به نتیجه برسانند که طرح آبرسانی از سد طالقان از جمله این پروژه‌ها است.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: به اختصاص اعتبار برای تعمیر و تجهیزات خیلی اعتقاد نداریم و چندین سال است که این موضوع در برخی از ادارات شهرستان آبیک تکرار شده که باید تدبیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

احمدپور ادامه داد: لازم است درصدی از امکانات اردوگاه  یانس آباد در اختیار شهرستان آبیک قرار داده شود و هفته‌ای دو روز این اردوگاه واقع در این شهرستان، به مدارس آبیک اختصاص داده شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.