نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: اعضای شورای شهر قزوین این اطمینان را به مردم این شهر می‌دهد که قاطعانه اجازه نخواهند داد قزوین به زباله‌دان شهرها و استان‌های دیگر تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی عبدالرزاقی عصر امروز در جلسه شورای شهر قزوین اظهار کرد: دانشگاه‌هایی که تحت نظر ارگان‌های دولتی هستند به غیر ازبهداشت، علوم و آزاد باید کم‌کم جمع‌آوری شوند.

وی افزود: اینکه شهردار قزوین بر ادامه کار دانشگاهی که سوددهی ندارد و قطعا برای ما ضرردهی دارد، تاکید دارد و موافق است جای سوال است.

نایب رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: چند نفر ازپرسنل شهرداری در دانشگاه علمی-کاربردی مشغول به کار هستند این در حالی است که چند هزار مترمبع بنا دارد و مکانی که در اختیار دانشگاه قرار داده‌ایم ارزشمند است و زمین چمن مصنوعی آن هم افتتاح شده است.

عبدالرزاقی اضافه کرد: حقوق پرسنل دانشگاه که از سوی شورای شهر قزوین پرداخت می‌شود و تعدادی از پرسنل شهرداری هم که قرار بود در دانشگاه درس بخوانند تحصیل کرده‌اند پس چه تاکیدی داریم که دانشگاهی که سوددهی ندارد و ضرردهی دارد کارش ادامه داشته باشد.

وی به موضوع انتقال پسماندهای پتروشیمی استان خوزستان به استان قزوین در فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مدیر کل محیط زیست استان قزوین و مسئولان سایت پسماند محمدآباد مشخص شد که چنین اتفاقی در استان رخ نداده است و مجوزی هم صادر نشده است.

این عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: اعضای شورای شهر قزوین این اطمینان را به مردم این شهر می‌دهد که قاطعانه اجازه نخواهند داد قزوین به زباله‌دان شهرها و استان‌های دیگر تبدیل شود.

نایب رئیس شورای شهر قزوین افزود: همان گونه که محیط زیست برای مسئولان استان خوزستان ارزشمند است برای ما هم در قزوین این مهم، ارزشمند است و اجازه نمی‌دهیم چنین پسماندی به استان قزوین انتقال یابد و قاطعانه در برابر این موضوع می‌ایستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.