رئیس شورای شهر الوند در استان قزوین بر پیگیری خود برای به کرسی نشاندن معاون احمدی‌نژاد بر مسند شهرداری این شهر تاکید کرد و گفت: رد گزینه شهرداری، مسئله سیاسی بوده است.

مهتاب بهرامی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: برخورد عجولانه و غیرمنطقی مسئولان استانداری قزوین یک روز بعد از تاییدیه وزارت کشور مبنی بر بلامانع بودن شرایط احراز احمدزاده‌کرمانی گزینه پیشنهادی شهرداری الوند، نشان از یک مخالفت صرفا سیاسی و شخصی است و موضوع فنی وتخصصی نیست.

وی خاطرنشان کرد: نامه شماره 40970 به تاریخ 31 اردیبهشت ماه امسال وزارت کشور نیز پس از مکاتبه با معاون عمران و توسعه امور شهری وزیر کشور گواه بر ادعای ما است که در صورت لزوم قابل ارائه است.

این عضو اصلاح‌طلب شورای شهر الوند تصریح کرد: کدام منطق می‌پذیرد شخصی که در زمان مسئولیتش در دولت قبل ،حکم 100 شهردار را امضا کرده، حال  شرایط احراز سمت شهردار شدن را نداشته باشد.

بهرامی انتخاب شورای شهر الوند در زمینه انتخاب شهردار را بر مبنای شاخص مهم شایسته‌سالاری دانست و افزود: شورای شهر الوند موضوع رد گزینه پیشنهادی شهرداری را در محاکم اجرایی و قضایی دفاع و پیگیری می‌کند.

عضو اصلاح‌طلب شورای شهر الوند با تاکید بر اینکه  از مردم شهر الوند درخواست می‌شود نمایندگان خود را در شورای شهر تنها نگذارند، تصریح کرد: مسئولان هم باید به رأی شورای شهر که رأی مردم است، احترام گذاشته و منافع شهروندان الوند را قربانی منافع حزبی و سیاسی نکنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.