به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: نگاه به حوزه خدمات باید همانند بخش های صنعت و کشاورزی وسیع باشد و به طور ویژه نیز مورد پیگیری قرار گیرد.
وی ادامه داد: شاخص های استان طی سال های گذشته در حوزه صادرات، سرمایه گذاری داخلی و خارجی با وجود همه تحریم ها با رشد خوبی همراه بوده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
این مسئول اضافه کرد: اولویت برنامه های مهم کشور و استان همچنان در بخش اقتصاد، تولید، اشتغال و سرمایه گذاری به قوت خود باقی است و باید از کوچکترین فرصت ها برای رسیدن به موفقیت استفاده کنیم.
وی، قزوین را قطب مهم اقتصادی کشور دانست و یادآور شد: ظرفیت های مناسب در حوزه های مختلف، موقعیت استراتژیکی استان در بخش های کشاورزی، صنعتی و سرمایه گذاری و در نهایت بسترسازی های مناسب موقعیت این منطقه را برای انجام برخی امور به خصوص سرمایه گذاری دوچندان کرده است.
این مسئول حوزه اقتصادی تصریح کرد: بخش خصوصی فعال استان بسیار توانمند و باهوش بوده تا جایی که در صورت همکاری تمامی حوزه های مختلف، می تواند هدایت استان را به صورت یک طرفه عهده دار باشد.
به گفته وی، وجود کارآفرینان نمونه در سطح ملی و افراد موثر در خانه صنعت و اتاق بازرگانی که از تجربه و صلاحیت های علمی، تجربی و اجرایی بالایی برخوردارند از جمله ظرفیت های قابل توجه استان به شمار می رود.
حبیبی با اشاره به روند برگزاری نشست های کارگروه اشتغال در استان، افزود: هر گونه فعالیت و تلاش این کارگروه باید در نهایت منجر به کاهش نرخ بیکاری شود تا جایی که خروجی های آن نیز در این نشست اعلام شود.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.