به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کوروش عزیزی روز سه شنبه در تکمیل این خبر افزود: در پی وقوع سرقت‌ های متعدد موتور سیکلت در سطح شهر تاکستان و با توجه به ایجاد جو روانی نامطلوب بین شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 شهرستان قرار گرفت .
وی اضافه کرد: ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی به 2 نفر سارق دارای سابقه مظنون شده و آنها را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند.
عزیزی ادامه داد :ماموران پس از چندین روز مراقبت و کنترل، افراد مظنون را در حال پرسه زدن در حاشیه شهر تحت محاصره قرار دادند و در یک عکس العمل سریع پلیسی آنان را دستگیر کردند.
این مسئول گفت:در بازرسی از مخفیگاه این متهمان سه موتور سیکلت کشف شد.
وی گفت: متهمان پس از مواجه شدن با اسناد و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشودند و به همکاری با سه نفر و پنج فقره سرقت دیگر اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اظهار داشت: با دستگیری سه سارق معرفی شده، متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.
عزیزی به شهروندان توصیه کرد: به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند و به منظور جلوگیری از سرقت موتور سیکلت، آن را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل فرمان، دزدگیر و قفل زنجیر مجهز کنند.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.