شهردار آبیک گفت: بعد از ماه مبارک رمضان فراخوان جذب سرمایه‌گذار در هر زمینه‌ای در شهرستان آبیک اعلام می‌شود و متقاضیان می‌توانند پیشنهادهای خود را به شهرداری اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نشست خبری مشترک امام جمعه شهر آبیک، فرماندار آبیک، رئیس شورای شهر و شهردار آبیک، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبیک با محوریت اجرای طرح نسیم همدلی 3 ویژه ماه مبارک رمضان در دفتر امام جمعه شهر آبیک برگزار شد.

فرشاد محمدحسینی شهردار آبیک در این نشست گفت: فضای سبز آبیک از نظر کیفی و کمی با مشکل مواجه است و عمر آن بالا رفته است.

وی به اتمام قرارداد دو پیمانکار فضای سبز اشاره کرد و افزود: کیفیت فضای سبز شهر آبیک مطلوب نیست و پس از انعقاد قرارداد با پیمانکاران جدید، بازپیرایی فضای سبز در دستور کار قرار می‌گیرد و طرح‌هایی که داخل شهر اجرا نشده به اجرا درمی‌آید.

این مسئول ادامه داد: با احداث پارک 86 هکتاری در ضلع شرقی شهر آبیک و کمربند سبز در جنوب این شهر بر میزان فضای سبز افزوده می‌شود.

شهردار آبیک اضافه کرد: چاه تامین آب برای احداث پارک جنگلی 86 هکتاری از سوی شرکت آبفای شهری به شهرداری واگذار شده که باید مراحل قانونی آن طی شود.

محمدحسینی به تشکیل هیأت سرمایه‌گذاری در شهرداری آبیک و تعیین اعضای آن و احصای مسائل مختلف خاطرنشان کرد: توسعه شهر آبیک باید به سمت شمال این شهر سوق یابد.

این مسئول افزود: پس از اعلام متقاضیان سرمایه‌گذار که اولویت با افراد بومی است اعضای تشکیل هیأت سرمایه‌گذاری در شهرداری آبیک تصمیم‌گیری کرده و مراحل قانونی ان صورت می‌گیرد.

شهردار جدید ادامه داد: در جذب سرمایه‌گذار تمام جوانب در نظر گرفته می‌شود و به صورت مشارکتی، طرح‌ها و پروژه‌ها با همکاری شهرداری و سرمایه‌گذاران ارائه و اجرایی می‌شود.

محمدحسینی مطرح کرد: بر اساس قانون، منبع مالی برای کمک به نیازمندان در حوزه مدیریت شهری مشخص شده که شهرداری مجری است و باید به گونه‌ای مدیریت شود که دیگر نیازی به حضور افراد به شهرداری و شورای شهر نباشد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.