به گزارش ایرنا، حسین عرب اسدی روز یکشنبه در سلسله نشست های دفاع همچنان باقی است در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین افزود: اصحاب رسانه در جنگ نرم باید دارای کار تشکیلاتی بوده و مکانیسمی برای سازوکار خودشان تبیین کنند تا با تقسیم تحقیق، تدبیر، پشتیبانی، عملیات و رشد بتوانند اثرگذاری مناسبی از خود به جا بگذارند.
وی در مورد دستور آتش به اختیار رهبر انقلاب،تصریح کرد: منظور مقام معظم رهبری از آتش به اختیار یگان بود، نه فرد، اما عده ای به غلط تفسیر کردند که هر فردی می تواند بدون کار تشکیلاتی در این خصوص اقدام کند.
عرب اسدی با بیان اینکه در دنیای کنونی برای مبارزه و جنگ موثر با دشمن باید مولفه های جنگ سخت و جنگ نرم را با یکدیگر تطبیق داد، اظهار داشت: اگر در فضای جنگ نرم همانند جنگ سخت از تاکتیک ها و عملیات رزمی متناسب استفاده کنیم می توان به دشمن ضربه زد.
این مدرس دانشگاه همچنین گفت: رسانه ها می توانند همانند سلاحی در مقابل دشمن به کار گرفته شوند که اگر این تک تیراندازان (اصحاب رسانه) متحد و منسجم با یکدیگر حرکت کنند، ضربات به دشمن مهلک تر خواهد بود.
عر ب اسدی با بیان اینکه نقطه اثر و نقطه درگیری با دشمن متفاوت از یکدیگر است، توضیح داد: نشانه روی مناسب تنها در صورتی امکان پذیر است که دیده بانان ( فعالان فضای مجازی) خوبی داشته باشیم و بدون آنها نشانه روی مفید فایده واقع نخواهد شد.
وی به 2 نقطه ذهن و قلب به عنوان مهم ترین اهداف در جنگ با دشمن تاکید کرد و گفت: گر رسانه ها ندانند که چه چیزی را باید هدف قرار دهند، نتیجه موثری را دریافت نخواهند کرد.
عرب اسدی گفت یکی از نقاطی که در حوزه ذهن مورد هدف دشمن قرار دارد، قدرت تخیل افراد است که شامل قوه مخیله، واهمه، عاقله و شهوت است.
مدرس دانشگاه امام صادق (ع) یادآور شد: دشمن همواره تلاش می کند تا با شناسایی و نظم بخشیدن به گرایشات، ارزش‌ها و وابستگی های هدف خود، اساس تفکر و احساسات آنها را دربرگرفته و به جهت بخشیدن مطابق میل خویش اقدام کند.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.