سیده حمیده زرآبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای رفع مشکل بیمارستان رحیمیان الوند و ارایه خدمات کامل از سوی این مرکز درمانی که تنها بیمارستان شهرستان البرز است، هفته گذشته دیداری با وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی انجام دادیم که در آن مشکلات این مرکز درمانی مطرح شد.
وی، مشکلات مدیریتی، وصول مطالبات و عدم هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی قزوین در برخی امور را بخشی از مسایل این مرکز درمانی دانست و اظهار داشت: اولویت خدمت رسانی به مردم تحت هر شرایط و راه اندازی تمامی بخش های این بیمارستان از تاکیدات وزیر بهداشت بود و در این رابطه نیز دستوراتی ارایه شد که امیدواریم با پیگیری های همه جانبه در آینده نزدیک شاهد فعالیت کامل دوباره این بیمارستان باشیم.
وی به مشکلات پیش روی احداث بیمارستان محمدیه نیز اشاره و یادآور شد: واگذاری اجرا به پیمانکار فاقد صلاحیت، ساخت و ساز این مرکز درمانی را با مشکل روبرو کرد.
زرآبادی، سیاست دولت و وزارت بهداشت را استفاده حداکثری از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در بهره برداری از مراکز درمانی دانست و تصریح کرد: در صورتی که فرد مورد اعتماد و با صلاحیت برای ادامه کار بیمارستان محمدیه شناسایی شود در کمترین زمان ممکن صدور مجوز و فرآیندهای اداری آن پیگیری خواهد شد.
وی به برخی موانع در این رابطه اشاره و افزود: برخی سرمایه گذاران تمایل استفاده از خدمات دولتی از جمله مباحث ارزی و یا بهره مندی از خدمات در فرآیند ساخت را دارند در حالی که اگر پس از بهره برداری بتوانند خدمات خود را از طریق تعرفه های دولتی ادامه دهند، دولت و وزارت بهداشت ضمن مشارکت، هیچ مخالفتی در این زمینه نخواهند داشت.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.