در بخشی از این یادداشت می خوانیم این روزها بحث افزایش قیمت بنزین نقل محافل شده و مسوولین هم برای توجیه کردن مردم از مصرف بالای سوخت نسبت به کشورهای دیگر و همچنین قاچاق آن سخن می کنند.
حال این سوال مطرح می شود که آیا مردم یا همان دارندگان خودرو، بنزین را به جای آب یا نوشابه می نوشند؟ اگر چنین است باید با آنها برخورد شود و سوال دیگر در بحث قاچاق سوخت است و اینکه آیا کسانی که در قاچاق سوخت فعالیت دارند به چه وسیله ای این سوخت را به کشور همسایه ارسال می کنند؟ این قاچاق با یک گالن و یک خودرو که صورت نمی گیرد! شاید هم به خاطر این است که مسوولین برای افراد مرز تعیین شغل ایجاد نکرده اند و این حرکت را نادیده می گیرند.
چطور است اقدامات داعش که امان اروپا و آمریکا را بریده و سایر گروه های معاند در کشور در نطفه خفه می شود ولی مسوولین از پس قاچاقچیان سوخت بر نمی آیند.
سخنان شهرداری قزوین مبنی بر اینکه سالانه 60 میلیارد تومان برای مدیریت پسماند در قزوین هزینه می شود نیز از دیگر مطالب این شماره حدیث است.
در بخش دیگری از این نشریه به نقل از مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین آمده است طرح معافیت مالیاتی صنایع در شعاع 120 کیلومتری از نیازهای ضروری واحدهای تولیدی است.
آغاز آماده سازی فاز سوم آرامستان بهشت فاطمه قزوین، قرارداشتن 113 هزار معلول و مددجوی بهزیستی در نوبت دریافت مسکن و آغاز پرداخت تسهیلات مسکن در بافت فرسوده قزوین از دیگر عنوان های این شماره حدیث است.
هفته نامه حدیث به مدیر مسئولی علی محمد مرادی در قزوین منتشر می شود.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.