به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خضری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین افزود: شاه بیت بیانیه گام دوم انقلاب ورود به مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است که این سه مرحله آمادگی برای طلوع خورشید ولایت است.
وی اضافه کرد: تا وقتی در جامعه شمشیرها یکسو و پیرو یک خط نباشد، امکان پیروزی بر دشمن ممکن نیست و با تمسک به بیانیه انقلاب می توان از گفتمان های دروغین در امان ماند.
خضری اظهار داشت: برای ویرایش نهایی بیانیه گام دوم انقلاب 20 روز زمان صرف شده است و روی تک تک کلمات بیانیه تمرکز و تفکر شده است و امروز همه باید روی مفاهیم این بیانیه تامل کنیم.
وی اظهار داشت : رهبر انقلاب همواره تاکید دارند که اگر امروز روی بیانیه گام دوم انقلاب تمرکز نکنیم در آینده با تهدیدات ناشناخته ای روبرو خواهیم شد.
خضری گفت: مسئله اصلی خیلی از افراد جامعه ما امروز به قدرت رسیدن دوستان در انتخابات و منافع شخصی شده است و برخی نخبگان ما سعادت امت اسلامی را به فراموشی سپرده اند.
وی در مورد پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اظهار داشت: جاسوسان آمریکایی در یک مقاله به صراحت عنوان می کنند که آرزوی داشتن ارتش چند ملیتی آمریکا، امروز در جمهوری اسلامی به رهبری ولایت فقیه و فرماندهی قاسم سلیمانی تشکیل شده است و همه ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.
این مدرس حوزه خاطرنشان کرد: امروز در جامعه ما انقلاب اسلامی تا حدی پیشرفت کرده که پست دیوارهای اسراییل رسیده و روسیه پادرمیانی می کند که نیروهای انقلابی 80 کیلومتر عقب بروند.
خضری به اهمیت خدمات اجتماعی تاکید کرد و یادآور شد: سیلاب اخیر با همه دشواری ها پیام بزرگی به همراه داشت و خدمات اجتماعی برای مردم سیل زده سبب شد تا جایگاه و ارزش روحانیون در بین مردم افزایش یابد.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.