به گزارش ایرنا، بابک دین پرست عصر پنجشنبه درحاشیه آئین بهره برداری از طرح توسعه یک واحد نساجی در قزوین در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با ممنوع شدن ورود برندها به کشور می‌توان امیدوار بود بستر خوبی برای حمایت از کالای ایرانی ورونق بیشتر تولید مهیا شده و این فرصت باید به کیفی سازی محصول و افزایش تولید منجر شود.
وی ااضافه کرد: باید از ظرفیت‌های قانونی برای حفظ اشتغال کشور و فعال شدن واحدهای تولیدی استفاده شود تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم.
وی اظهار داشت: وزیر کشور به استانداران، فرمانداران و بخشداران تاکید کرده که اقدامات لازم را برای رونق تولید در کشور انجام دهند.
معاون امور اقتصادی وزارت کشور اظها رداشت د: در سال رونق تولید باید به گونه‌ای حرکت و برنامه ریزی کنیم تا هیچ واحد صنعتی به دلیل مشکلات ارزی، مدیریتی و یا مواد اولیه و یا موانع دولتی تعطیل نشود.
طرح توسعه واحد تولیدی دسترنج رضابافت عصر پنجشنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و استاندار قزوین در شهرستان آبیک به بهره برداری رسید.
این طرح با اشتغال 250 نفر و با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در زمینه تولید انواع پلی اتیلن ترفتالات و نخ های تکسچر فعالیت دارد.
دین پرست همچنین از شرکت سوخت آما (تولیدکننده کاربراتور، پمپ روغن و پوسته گیربکس)٬ واحد دسترنج رضابافت (تولیدکننده ابریشم مصنوعی و تولید انواع نخ های صنعتی و پزشکی) و شرکت AGT (تولید کننده اوراق فشردن چوبی با پوسته پی وی سی) بازید کرد و در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.
قاچاق کالا، نبود نقدینگی و سودهای بالای بانکی و همچنین مشکلات مالیاتی از مهمترین مساول مطرح شده توسط مدیران این واحد‌های تولیدی بود
معاون اقتصادی وزارت کشور عصر امروز( پنجشنبه) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین نیز شرکت می کند.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.