به گزارش ایرنا، این دفتر در راستای امضای تفاهم نامه میان دانشگاه پیام نور و اداره کل استاندارد قزوین راه اندازی شد.
رضا رسولی شربیانی  رییس دانشگاه  و سیروس صارمی، مدیر کل استاندارد قزوین، معاونین و کارشناسان اداره استاندارد قزوین و اعضاء هیات علمی دانشگاه پیام نور قزوین حضور داشتند.
مدیر کل استاندارد قزوین در آئین راه اندازی این دفتر گفت: براساس مصوبه یکصد و هفتمین جلسه شورای عالی استاندارد و ابلاغیه معاون رییس جمهور مبنی بر ایجاد دفاتر استاندارد سازی در دانشگاه ها در راستای برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه، دفاتر استاندارد سازی در استان به منظور ارتباط هرچه بیشتر با اساتید و دانشجویان و ایجاد پل ارتباطی راه اندازی می شوند.
سیروس صارمی هدف اصلی ایجاد این دفاتر را ارتقای سطح آگاهی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانش آموختگان جامعه نسبت به استاندارد و استاندارد سازی دانست و افزود: امیدواریم بتوان از مشارکت اساتید و دانشجویان در تدوین استانداردهای ملی و بین المللی استفاده کنیم.
رییس دانشگاه پیام نور قزوین نیز ضمن اشاره به نتایج موثر این همکاری،اظهار داشت: با توجه به پتانسیل خوب در دانشگاه های پیام نور استان، تعامل سازنده بین دستگاه های اجرایی بویژه سازمان استاندارد منجر به افزایش سطح کیفیت کالا و خدمات می شود.
رسولی شربیانی افزود: افتتاح دفاتر استاندارد سازی را در دانشگاه های پیام نور شهرستان ها، بویژه شهرستان تاکستان پیشنهاد می کنیم تا در جهت بهبود کیفیت محصولات کشاورزی نیز گام برداریم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.