به گزارش ایرنا، علیرضا مهرعلیان روز سه شنبه در حاشیه افتتاح سه کانون سلامت محلیه در شهر اقبالیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وجود کانون های سلامت محله به ویژه در نواحی منفصل شهری و کم برخوردار می تواند به افزایش سطح سلامت جامعه منجر شود.
وی اضافه کرد: چنین کانون هایی به مشارکت هرچه بیشتر مردم در تامین سلامت جامعه دامن زده و یک جریان قوی و منسجم برای رفع مشکلات ایجاد می شود.
مهرعلیان تحقق سلامت در بستر جامعه را مطالبه به حق شهروندان دانست و گفت: با عضویت افراد جدید از بین مردم، جمعیت این کانون ها افزایش یافته و می تواند نقش بسزایی در خود کنترلی و دگرکنترلی اجتماعی پدید آورد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین گفت: اعضای کانون موظف هستند که نیازهای سلامت هر منطقه را شناسایی کرده و ضمن بررسی دقیق و کارشناسی با کمک نیروهای بهداشتی به رفع آن اقدام کنند.
در آئین افتتاح این سه کانون که در فرهنگسرای کتابخانه عمومی شهر اقبالیه برگزار شد، عباس افلاطونی معاون سیاسی، امنیتی فرماندار قزوین، حبیب‌الله انصاریان رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت استان قزوین و تعدادی از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و اقشار مردم حضور داشتند.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.