به گزارش ایرنا، امیر رجبی بعدازظهر سه شنبه در جریان بازدید رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین از هفته نامه پیام شهر و دیدار با اعضای تحریریه این نشریه افزود: در دوره جدید مدیریت ایرنا قزوین حضور فعالان این رسانه با وجود محدودیت های کمی نیروهای آن در پوشش گسترده اخبار و رویدادها و همچنین تهیه گزارش های متنی و تصویری متنوع با موضوعات مختلف و برگزاری میزگردهای تحلیلی چشم گیر و محسوس است.
وی اظهار داشت: انتظار می رود ایرنا به عنوان رسانه دولت تریبون بیشتری را در اختیار حامیان دولت و جریان اصلاحات قرار دهد.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین (ایرنا) نیز در این بازدید گفت: ما با سه دسته مخاطب روبرو هستیم که شامل مخاطبان عام و خاص و نشریات و رسانه ها می شوند.
علی حیدرشاه حسینی با اشاره به مشی کاری خبرگزاری جمهوری اسلامی که براساس رویکردهای حرفه ای در رسانه تبیین شده است، گفت: در پرداختن به امور خبری نگاه جناحی نداریم بلکه خواستار اعمال نگاه کارشناسی در امور هستیم.
وی با اشاره به پرداختن مسایل مدیریت شهری توسط هفته نامه پیام شهر که صاحب امتیازی آن با شهرداری قزوین است، گفت: تلاش داریم تا نیازها و اولویت های این حوزه را شناسایی کرده و فارغ از مسایل حزبی و جناحی به آنها بپردازیم.
شاه‌حسینی ادامه داد: تحلیل سامانه 137 شهرداری می‌تواند فرصت خوبی برای آگاهی از مطالبات شهروندان از شهرداری و توجه رسانه ها به این موضوعات باشد..
وی با بیان اینکه رسانه ها باید دید و رویکرد تخصصی پیدا کنند، اضافه کرد: واقعیت این است که عموم رسانه‌های ما حالت جنرال و عمومی دارند، حال آنکه باید تخصصی باشند و مرتبط با زمینه انتشار خود فعالیت و مطالب تولید کرده و به مخاطبان خاص خود ارایه دهند.
شاه حسینی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ایرنا تلاش می کند در تهیه و انتشار مطالب علاوه بر پرداختن به افکار و اندیشه ها، عملکردها را مورد توجه قرار دهد.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خاطرنشان کرد: عدالت رسانه ای ایجاب می کند در خبرگزاری همچون ایرنا همه افراد و گروه ها بتوانند از امکانات این رسانه بهره مند شوند.
وی همچنین با بیان اینکه رسانه ها طبیب جامعه هستند،اظهار داشت: باید نیازهای جامعه با دید تخصصی و کارشناسی و بدون هیجان زدگی توسط رسانه ها مطرح شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.