داود ارجینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای این طرح که به تاسی از سیره و منش حضرت علی(ع) اجرا می شود، روز دوشنبه 23 اردیبهشت ماه، مراسم گلریزان با حضور خیران و داطلبان در حسینیه سید جمال قزوین برگزار می شود.
وی اضافه کرد: تلاش می شود با جمع آوری کمک های خیران، بسته های غذایی در طول ماه مبارک رمضان با اولویت بیماران نیازمند تهیه و توزیع شود.
ارجینی ادامه داد: همچنین علاوه بر سبد غذایی، خرید و تهیه داروی مورد نیاز این بیماران نیز در دستور کار مشارکت کنندگان در طرح باران مهربانی خواهد بود.
وی همچنین گفت: برپایی سفره های افطاری برای خانواده های نیازمند نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ماه پر برکت است که در تمام شعب جمعیت هلال احمر انجام خواهد شد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین افزود: در طول سال افراد و بیماران خاص و صعب العلاج زیادی جهت دریافت کمک برای تهیه دارو و هزینه های درمان خود به این جمعیت مراجعه می کنند که امیدواریم طرح باران مهربانی قدمی هرچند کوچک جهت برطرف کردن این نیازها بردارد.
پنج هزار و 700 نفر به عنوان داوطلب در جمعیت هلال احمر قزوین عضویت دارند که از این تعداد هزار و 50 تن از آنها داوطلب فعال هستند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.