عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح 24 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز با توجه به وسعت این شهر در برخی مناطق آن، به خصوص مینودر با کمبود فضاهای سبز شهری روبرو هستیم که خوشبختانه شهرداری با انجام برخی طرح ها از جمله اجرای پروژه میدان کاسپین درصدد رفع این کمبود است.
وی ادامه داد: اجرای فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی در قالب میدان کاسپین مینودر قزوین به مساحت 42 هزار متر مربع کار بزرگ و مهمی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده و امیدواریم این روند در سایر نقاط شهر نیز به مورد اجرا گذاشته شود.
استاندار قزوین به موضوع حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: با توجه به بافت قدیمی مرکزی شهر قزوین و معضل ترافیک، باید ضمن رفع این مشکل، تردد و رفت و آمد را برای شهروندان با تخصیص وسایل نقلیه کم حجم مانند مینی بوس فراهم آوریم و در این راستا خرید و بهره برداری از 20 دستگاه مینی بوس نیز یکی دیگر از اقدامات خوب شهرداری قزوین بوده است.
زاهدی اضافه کرد: ارایه خدمات شهری به شهروندان باید به گونه ای باشد تا راه های دسترسی به بسیاری از نقاط شهر، فضاهای سبز، بازیگاه ها، مراکز خرید و گردشگری برای آنان آسان و به ارزان فراهم شود.
استاندار قزوین به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین روز یکشنبه 24 پروژه عمرانی و خدماتی را با 277 میلیارد و 180 میلیون ریال بهره برداری و کلنگ زنی کردند.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.