سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با کسب ۱۵ درصد مدال های رقابت های آسیایی و فعالیتهای خوب انجام شده جایگاه ورزش استان با یک پله ارتقاء به تیپ ۲ تغییر یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی ظهر جمعه در مراسم همایش پیاده روی خانوادگی قزوین در بوستان باراجین اظهار داشت: ورزش‌های همگانی در استان با استقبال خوب مردم روبرو شده که تداوم این برنامه‌ها در استان ضروری است.

وی بیان کرد:خوشبختانه شورا و شهرداری قزوین برنامه‌های شاد و سرگرم کننده خوبی را در طول سال تدارک دیده‌اند که می‌تواند به نشاط اجتماعی کمک کند.

حبیبی تصریح کرد: در سال گذشته آمار خوبی در حضور خانواده‌ها در پیاده روی ثبت شد که می‌توانست نام قزوین را به عنوان شهر پیاده روی ایران ثبت کند و امسال هم حضور خوب شما نشان داد ورزش در این خطه مورد توجه است.

حبیبی اضافه کرد: توسعه مسیرهای دوچرخه سواری و ایجاد فضاهای مناسب شهری برای افزایش پیاده راه‌ها می‌تواند به سلامت مردم کمک کرده و به تقویت نشاط اجتماعی منجر شود.

وی گفت: در سال ۹۷ از سوی ورزشکاران استان قزوین شاهد موفقیت‌های زیادی در میادین بین المللی بودیم و کسب ۱۵ درصد مدال‌های آسیایی بیانگر استعداد خوب ورزشی این استان است.

حبیبی اظهار داشت: موفقیت‌های کسب شده موجب شد تا جایگاه ورزش استان از درجه سه به رتبه دو ارتقا پیدا کند.

در ادامه جوایز نفیس این همایش شامل خودرو، دوچرخه، لوازم خانگی و وسایل ورزشی، جعبه کمک‌های اولیه و هزینه سفر به مشهد مقدس با قرعه کشی به شرکت کنندگان اهدا شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.