به گزارش ایرنا منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار استان قزوین افزود:با توجه به افزایش میزان مصرف کالا در ماه مبارک رمضان باید نظارت ها افزایش یابد تا مردم در تامین کالاهای اساسی خود در این ماه دچار مشکل نشوند.
وی با بیان اینکه نمایشگاه ضیافت در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، افزود:برگزاری این نمایشگاه که مایحتاج مردم را با قیمت های مناسب تر ارائه می کند تاثیر خود را بر قیمت ها خواهد گذاشت.
حبیبی گفت:در ماه مبارک رمضان باید کالاهای ضروری مثل برنج و گوشت با جدیت و میزان بیشتری توزیع شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار داشت:با توجه به افزایش مصرف شکر در ماه رمضان باید برای توزیع این محصول با قیمت تنظیم بازار با هماهنگی شرکت خدمات بازرگانی در سطح نمایشگاه اقدام کرد.
وی با اشاره به نوسانات قیمت گوشت در استان، خاطر نشان کرد: قیمت گوشت قرمز تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان ثابت خواهد بود و با هماهنگی شرکت امور پشتیبانی دام و با استفاده از ظرفیت اتاق اصناف توزیع خواهد شد.
معاون استاندار گفت: تمام دستگاه های اقتصادی و نظارتی استان باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا به تولید کننده آرامش داده و در ضمن کالا را با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسانند.
حبیبی با اشاره به تامین گوشت مرغ در استان، افزود: مرغ منجمد به اندازه کافی در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است و در صورت نیاز با قیمت تنظیم بازار توزیع خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین باید رسیدگی و نظارت بر ساعات و روند پخت نان در نانوایی ها در این ماه مبارک تشدید شود تا از کیفیت پخت نان در استان کاسته نشود.
6104* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.