به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با مجید مومنی مدیر کل کمیته امداد استان قزوین،با بیان اینکه در صورت محور قرار گرفتن مساجد بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌ شود، اظهار داشت: در قرآن کریم می‌خوانیم مساجد برای خداست ولی ما هرکدام مسجد را منتسب به خود کرده و خدا را کنار زده ایم.
آیت الله عابدینی گفت: اگر مساجد براساس تعریف الهی و دین احیا شود بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد و تاثیرگذاری مساجد را مجددا شاهد خواهیم بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی اقدامات انسان ها، براساس سلایق شخصی و نگاه‌های انسانی و عاقلانه انجام می‌ شود اما رنگ و بوی قرآنی و مبانی دینی ندارد و به همین دلیل ماندگار نیستند.
امام جمعه شهر قزوین با بیان اینکه ایتام در نهاد کمیته امداد جزو اولویت‌ها هستند، افزود:نباید تمامی نگاه ها معطوف به این قشر جامعه باشد بلکه باید نگاه ویژه به ایتام و جامعه هدف کمیته امداد در کنار هم مدنظر قرار گیرد.
آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه هرکس در مسیر دین حرکت نکند حرف بی منطق و لغو خواهد زد، عنوان کرد: زمانی که به دنبال اقامه نماز و دین خدا نباشیم سخنان و عملکرد ما از روی هوای نفسانی و خواسته‌های شیطانی انجام می‌گیرد و باید به فکر اصلاح این روند باشیم.
مومنی مدیر کل کمیته امداد استان نیز در این دیدار گزارشی از نحوه رسیدگی به وضعیت مددجویان به ویژه ایتام و کمک به مناطق سیل زده کشور ارایه کرد.
6104* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.