آثار و نفرات برتر شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین شامگاه پنجشنبه در مراسمی با حضور نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مسئولان فرهنگی استان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در بخش فیلمنامه این دوره از جشنواره ضمن تقدیر از علیرضا ناصری منفرد برای فیلمنامه راه بی پایان و مجادله، جایزه بهترین فیلمنامه به علیرضا صانع‌فر برای فیلمنامه شیرخوار، جایزه مقام دوم به سمیه زاچکانی و علیرضا جلالیان نویسندگان فیلمنامه فرفره‌های رنگی و جایزه سوم به گیتی باقری برای فیلمنامه رویای مشترک تعلق یافت.

همچنین مقام اول بخش عکس این جشنواره نیز به غزاله عمیدی رسید و جایزه بهترین فرم برای رسیدن به بیانی نو به مهری رحیم زاده، جایزه بهترین اندیشه خلاق در بخش عکس به مهدیس زارع پور و جایزه بهترین سوژه در بخش عکس به فائزه قادری رسید و حنا خلج نیز در بخش دیگر عکس جایزه گرفت.

در بخش فیلم شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین نیز جایزه ویژه هیات داوران به گیتی باقری برای فیلم دوبله تعلق یافت و فیلم خروس‌ها به کارگردانی امیر رضا جلالیان به عنوان بهترین فیلم شناخته شد.

همچنین جایزه بهترین فیلمنامه به پوریا کاکاوند برای فلامینگو، بهترین صدابرداری فرزانه دلاور دوستانیان برای فیکا و فیدان، بهترین فیلمبرداری شهرام رحیمی برای خروس ها و مجازات، فرهاد نجفی فرد برای مجازات، بهترین فیلم پویا نمایی به علی علیزاده برای یین و یانگ، بهترین فیلم تجربی به محسن مهری برای فیلم زندگی لزج، بهترین فیلم مستند به دلاور دوستانیان برای کارگردانی فیلم های شکارچی، فیکا و فیدان، بهترین فیلم داستانی به امیررضا جلالیان برای خروس ها و آدم پران و بهترین استعداد جوان به محمد مهدی حسین وردی برای فیلم تعامل رسید.

شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین با حضور 154 هنرمند استان از روز دوم تا پنجم اردیبهشت ماه برگزار شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.