رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک از آغاز به کار مرکز مشاوره و روان‌شناسی سطح 2 در این شهرستان خبر داد.

یوسف کازانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: مرکز مشاوره و روان‌شناسی سطح دو از فردا در شهرستان آبیک فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: از سوی مرکز مشاوره و روانشناسی سطح دو شهرستان آبیک در زمینه خدمات تخصصی روانشناسی درمانی در زمینه‌های کودک و نوجوان، ازدواج، خانواده، طلاق، اعتیاد، مشاوره فردی و غیره به مردم ارائه می‌دهد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک ادامه داد: این مرکز در راستای  پیشگیری و با هدف آموزش و آگاهی، انتخاب‌های مناسب، آگاهانه و بالغانه، رشد و شکوفایی فردی و اجتماعی  و حال خوب و همچنین درمان اختلالات خلقی،اضطراب، وسواس و غیره، زوج  درمانی، اعتیاد و طلاق فعالیت خواهد داشت.

کازانی با اشاره به وجود پنج نیرو در مرکز مشاوره و روان‌شناسی سطح دو شهرستان آبیک شامل نیرو یک خدمه و چهار روانشناس در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این مرکز پیشگیری تا درمان اختلالات روانی و مشکلات خانوادگی و مسائل دیگر است.

وی اضافه کرد:  مجوز فعالیت مرکز مشاوره و روان‌شناسی سطح دو زیر نظر اداره بهزیستی شهرستان آبیک صادر شده و زمان فعالیت این مرکز روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 15الی20عصر است.

این مسئول اذعان کرد: برای حضور افراد نیازمند در مرکز مشاوره و روان‌شناسی سطح دو شهرستان آبیک، 100 درصد از سوی اداره بهزیستی تعرفه یاری برگ در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.