در ابتدای این گزارش شیرین برزگر نویسنده گزارش به سخنان مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اشاره کرده است که 'پیش بینی ها نشان می داد که قرار است 70 تا 90 میلی متر در روزهای ابتدای فروردین در نواحی مختلف استان باران ببارد که با توجه به وضعیت رودخانه های استان نگران کننده بود چون سخت بود بتوانیم این حجم آب را از رودخانه های استان عبور دهیم'.
مهدیخانی درباره اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با سیل اخیر گفته بود: از روز 9 فروردین ماه طی چندین مرحله 15 هزار پیامک کوتاه به دستگاه های دولتی، شوراها، دهیاری ها، مسئولان پایگاه های بسیج، ائمه جماعات و هیات امناهای مساجد ارسال کردیم تا آمادگی و حساسیت لازم را در آنها ایجاد کنیم.
در این گزارش به نقل از معاون هماهنگی امور عمرانی به خسارات سیل در قزوین نیز اشاره شده که از جمله آن می توان به تخریب 200 کیلومتر از راه های روستایی و شهری با برآورد اولیه 50 میلیارد تومان و خرابی کامل یا نسبی سه هزار و 418 هکتار مزرعه، هزار و 734 واحد دامداری، اصطبل و انبار علوفه و هزار و 456 واحد مسکونی و 100 هکتار از باغهای استان اشاره کرد.
سخنان داود محمدی رییس کمیسیون اصل 90 و نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و بخشنامه پیمان سپاری ارزی به عنوان دردسر اصلی صادرکنندگان قزوینی از دیگر مطالب این شماره نسیم حق است.
دو هفته نامه نسیم حق با صاحب امتیازی داود محمدی و سردبیری بهنام محمودی در قزوین منتشر می شود.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.