به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین علیان نژادی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در بخش دشتابی این شهرستان، کارگروه ویژه ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت های مضاعف و مراقبت های نامحسوس موفق به کشف سر نخ هایی از سارقان شده و با انجام تحقیقات و بررسی های لازم چند سارق حرفه ای را شناسایی کردند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی ضمن شناسایی مخفیگاه سارقان در یکی از روستاهای شهرستان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا منتقل کردند.
این مقام مسئول اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران به 2 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان بوئین زهرا اعتراف کرده و تعداد هشت راس گوسفند سرقتی از سارقان کشف و تحویل مالباختگان شد.
علیان نژاد با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

*** آرد قاچاق در بوئین زهرا کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا در این خصوص گفت: با هوشیاری نیروهای انتظامی، حدود 2 تن آرد قاچاق در شهرستان کشف و ضبط شد.
علیان نژادی افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر ذخیره سازی کالای قاچاق آرد در یکی از روستاهای بوئین زهرا بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی لازم مشخص شد که کالای مورد نظر در یک گاوداری انبار شده است.
فرمانده انتظامی بوئین زهرا با اشاره به هماهنگی با مقام قضائی، گفت: ماموران این فرماندهی طی یک عملیات غافلگیرانه در محل حاضر شده و پس از بازرسی، حدود 2 تن آرد قاچاق را کشف کردند.
وی گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.
شهرستان بویین زهرا با مرکزیت شهری به همین نام در 55 کیلومتری جنوب قزوین واقع شده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.