حجت الاسلام مصطفی مجیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موکب آستان مقدس زبیده خاتون (س) با پخت روزانه 10 هزار غذای گرم برای سیل زدگان شهرهای حمیدیه و دشت آزادگان تاکنون 30 هزار غذای گرم توزیع کرده است.
وی اضافه کرد: 50 نیروی جهادی از قزوین برای کمک به سیل زدگان به استان خوزستان اعزام شده اند و در توزیع اقلام، پخت غذای گرم و همچنین کمک به شهروندان فعالیت می کنند.
حجت الاسلام مجیدی در مورد اقلام غیرنقدی تصریح کرد: 50 تن برنج، 510 حلب روغن نباتی، 10 هزار بطری آب معدنی، پنج هزار قوطی رب، 70 هزار بسته ماکارونی، 500 تخته پتو، هشت هزار قوطی کنسرو و تعدادی لباس های زنانه، کفش و زیرانداز به استان خوزستان ارسال شده است.
این مسئول با بیان اینکه مردم سیل زده خوزستان به اقلام بهداشتی نیاز دارند، اظهار داشت: برخی از مردم سیل زده روستاها به دلیل از دست دادن منازل خود، در نخلستان ها ساکن شده اند و به اقلام بهداشتی بیش از سایر کاهالا نیاز دارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین خاطرنشان کرد: کمک به سیل زدگان جزو اولویت های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است و هم اکنون پنج اداره کل اوقاف از سراسر کشور در خوزستان حضور دارند.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.