مهدی آخوندی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، از بعدازظهر امروز تا شنبه هفته آینده منطقه در دامنه امواج ناپایداری قرار می گیرد که پیامد آن افزایش ابر، رگبار باران و وزش باد خواهد بود.
این کارشناس هواشناسی ادامه داد: اطلاعیه شماره چهار مرکز پیش بینی این اداره کل مبنی اینکه از فردا جمعه به ویژه در ساعات بعدازظهر ناپایداری ها از شدت بیشتری برخوردار بوده و احتمال آبگرفتگی در برخی معابر دور از انتظار نبوده و در برخی مناطق استان نیز احتمال ریزش تگرگ و لغزندگی جاده پیش بینی می شود نیز صادر شده است.
آخوندی در ادامه، گرم ترین نقطه استان قزوین در شبانه روز گذشته را رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با 24 درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و یادآور شد: طی این مدت آوج و تاکستان با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین مناطق استان گزارش شده اند.
وی اضافه کرد: دمای شهر قزوین نیز در این مدت بین 7 تا 20 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.
وضعیت جوی استان قزوین را 9 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.